Wymiany i zwroty
Reklamacje
Zgłoś reklamację na nasz adres e-mail: biuro@meblekepno.pl podając:
- nazwę kolekcji,
- kod produktu,
- kod wadliwego elementu z instrukcji montażu,
- zdjęcia uszkodzeń,
- dane z zamówienia wraz z numerem telefonu.
Twoje zgłoszenie rozpatrzymy indywidualnie i w ciągu najbliższych 14 dni poinformujemy Cię o dalszych krokach postępowania.
Wymienimy wadliwe elementy na nasz koszt lub producent wyśle swój specjalistyczny serwis, który dokona naprawy na miejscu.
Odstąpienie od umowy
Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Kupujący będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu. W przypadku zwrotu towaru sprzedający nie oferuje usługi transportowej. Transport oraz koszty z nim związane są w zakresie klienta.
Aby odstąpić od umowy należy wysłać informację na adres email: biuro@meblekepno.pl podając:
- dane z zamówienia,
- numer zamówienia,
- kody zwracanych produktów.
Gwarancja
Wszystkie towary sprzedawane za pośrednictwem Sklepu są objęte 24 miesięczną gwarancją jakości Sprzedawcy. Termin gwarancji liczony jest od daty wydania rzeczy Kupującemu.