Wymiany i zwroty

Reklamacje

Zgłoś reklamację na nasz adres e-mail: mkreklamacje@gmail.com podając:

- nazwę kolekcji,

- kod produktu,

- kod wadliwego elementu z instrukcji montażu,

- zdjęcia uszkodzeń,

- dane z zamówienia wraz z numerem telefonu.

Twoje zgłoszenie rozpatrzymy indywidualnie i w ciągu najbliższych 14 dni poinformujemy Cię o dalszych krokach postępowania.

Wymienimy wadliwe elementy na nasz koszt lub producent wyśle swój specjalistyczny serwis, który dokona naprawy na miejscu.

Odstąpienie od umowy

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Kupujący będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu. W przypadku zwrotu towaru sprzedający nie oferuje usługi transportowej. Transport oraz koszty z nim związane są w zakresie klienta.

Aby odstąpić od umowy należy wysłać informację na adres email: biuro@meblekepno.pl podając:

- dane z zamówienia,

- numer zamówienia,

- kody zwracanych produktów.

Gwarancja

Wszystkie towary sprzedawane za pośrednictwem Sklepu są objęte 24 miesięczną gwarancją jakości Sprzedawcy. Termin gwarancji liczony jest od daty wydania rzeczy Kupującemu.

Nowa rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego lub zresetuj hasło